کلیک دندانپزشکی مبین، ارائه دهنده خدمات دندانپزشکی در تهرانسر

ایمپلنت دندان، ارتودنسی دندان، کاشت دندان و... از خدمات شاخص این کلینیک است

کلیک دندانپزشکی مبین، ارائه دهنده خدمات دندانپزشکی در تهرانسر

ایمپلنت دندان، ارتودنسی دندان، کاشت دندان و... از خدمات شاخص این کلینیک است

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

انواع بلیچینگ دندان

جمعه, ۲۳ آذر ۱۳۹۷، ۰۲:۰۱ ب.ظ
  • نحوه سفید شدن دندان توسط مواد شیمیایی بلیچینگ

مواد شیمیایی ذکر شده با نفوذ به ساختار کریستالی دندان، موجب اکسید شدن رنگ دانه هایی می شود که در گذشت زمان روی دندان ها رسوب کرده اند. در نتیجه رنگ عاج دندان نیز روشن تر می شود. نکته ای که حائز اهمیت است این است که به دلیل شیمیایی بودن این مواد، هرگز نباید تماسی بین این مواد شیمیایی با لثه و صورت ایجاد شود.

امروزه در بازار شاهد پودرهای زیادی هستیم که دندان را سفید می کنند. اما باید این نکته را در نظر داشت که این مواد عوارض بدی ایجاد کرده و موجب آسیب جدی دهان و دندان می شوند. مثلا ممکن است باعث سایش و از بین رفتن لایه های مینای دندان شود. لذا باید از محصولاتی در این زمینه استفاده شود که توسط دندانپزشکان متخصص زیبایی، تایید شده باشد.

منبع : انواع بلیچینگ دندان

بلیچینگ دندان

  • صابر علی پور

اصلاح طرح لبخند

چهارشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۷، ۰۷:۱۷ ب.ظ

لبخند قدرتمند ترین نمادی است که در چهره هر فرد نمایان می شود. متأسفانه برخی از افراد جامعه به واسطه داشتن مشکلات دهان و دندان، از این بابت که اصلاح طرح لبخند و جذابی ندارند، بسیار ناراحتند. اما خبر خوش برای آن ها اینست که با وجود درمان های مختلف دندانپزشکی از جمله ارتودنسی، می توان این مشکلات را به راحتی برطرف نموده و طرح لبخند فرد را اصلاح کرد.

طرح لبخند زیبا

ارتودنسی و طرح لبخند زیبا

بسیاری از افرادی که دارای دندان هایی نامنظم و یا دچار ناهنجاری های فک و دندان می باشند معمولا با استفاده از ارتودنسی به رفع این مشکلات خواهند پرداخت. برای داشتن طرح لبخند زیبا با استفاده از مشاوره های یک متخصص ارتودنسی می توان به بهترین گزینه در جهت درمانی مناسب دست یافت.

ارتودنسی دندان یکی از روش هایی است که موجب تغییراتی در نظم و ترتیب دندان ها می شود. در واقع با استفاده از براکت های ارتودنسی می توان به دندان ها و فکین کمک کرد تا در موقعیت صحیح و اصلی خود منتقل شوند. در این صورت پس از پایان درمان فرد می تواند یک طرح لبخند منحصربفرد را در چهره خود مشاهده نماید.

دندانپزشکان به طور معمول با در نظر گرفتن شرایط بیمار از جمله سن او و نیاز های جراحی که شاید در موقعیت فکین داشته باشد، از شیوه های مختلفی جهت درمان بهره خواهند برد. در حقیقت امروزه با وجود طیف گسترده ای از لوازم و دستگاه های ارتودنسی و تکنیک های پیشرفته ای که وجود دارد، دستیابی به نتایجی موفقیت آمیز در حصول یک طرح لبخند زیبا کار سخت و دشواری نیست.

  • صابر علی پور