کلیک دندانپزشکی مبین، ارائه دهنده خدمات دندانپزشکی در تهرانسر

ایمپلنت دندان، ارتودنسی دندان، کاشت دندان و... از خدمات شاخص این کلینیک است

کلیک دندانپزشکی مبین، ارائه دهنده خدمات دندانپزشکی در تهرانسر

ایمپلنت دندان، ارتودنسی دندان، کاشت دندان و... از خدمات شاخص این کلینیک است

دندانپزشکی در تهرانسر

يكشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۱۲ ب.ظ

کلینیک دندانپزشکی مبین بهترین و مدرن ترین کلینیک دندانپزشکی در  تهرانسر  آماده ارائه بهترین خدمات با مناسب ترین قیمت ها است.

خدماتی که توسط این کلینیک انجام می شوند عبارت است از :

1- ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان در واقع همان پایه های فلزی از جنس تیتانیوم می باشد که طی یک عمل جراحی در استخوان فک و در زیر لثه گذاشته می شود که به این درمان کاشت دندان گفته میشود که بهتر است توسط متخصص ایمپلنت انجام شود. با انجام ایمپلنت می توان دندان ها را روی این پایه ها قرار داد. این نوع ایمپلنت ها از جنس تیتانیوم است و با بافت های بدن سازگاری کامل دارد. ایمپلنت ها به گونه ای قرار داده می شوند که انواع پروتز دندان ( ثابت یا متحرک ) روی آن ها قرار گیرد.  ایمپلنت دندان در این کلینیک توسط متخصص ایمپلنت  انجام می شود.

2 - کامپوزیت دندان

یکی از روش های اصلاح طرح لبخند استفاده از کامپوزیت است. کامپوزیت دندان با نام ونیر کامپوزیت و لمینت کامپوزیت هم شناخته می شود. داشتن لبخند و دندان های زیبا از خواسته های هر شخص است که در دنیای مدرن امروز دانش بشری به حدی رسیده است که به راحتی و با استفاده از کامپوزیت ها ، لبخند زیبایی را برای شما به وجود می آورد . امروزه استفاده از کامپوزیت ها در دندانپزشکی زیبایی افزایش پیدا کرده است.

3 - پروتز دندان 

گر شما هم از آن دسته افراد هستید که دندان خود را از دست داده اید، می توانید با استفاده از دندان مصنوعی عملکرد دندان خود را به صورت کاملا طبیعی به دست آورید. با استفاده از دندان مصنوعی می توانید از افتاگی لب ها و گونه ها جلوگیری نمایید و لبخند زیباتر داشته باشید.

پروتز دندان، همان دندان مصنوعی یا تعویض دندان می باشد. پروتز ها انواع مختلفی دارند، از روکش های ساده ای که برای کمک به ترمیم یک دندان ها مورد استفاده قرار می گیرد تا پروتزهای کامل دندان که برای جایگزینی کامل یک دندان مورد استفاده است که این نوع پروتزها همان دندان مصنوعی هستند.

4 - ترمیم دندان

ترمیم دندان یکی از آشنا ترین نوع درمان دندان های پوسیده است که هر فردی در طول زندگی خود با آن برخورد می کند. ترمیم یا پر کردن دندان  در کلینیک دندانپزشکی مبین  همه روزه توسط دندانپزشک مجرب و بهترین مواد انجام می‌شود. اگر شما دوست دارید که درمان دندان های پوسیده خود به بهترین نحو انجام شود، کلینیک دندان پزشکی ارائه دهنده بهترین خدماتترمیم دندان در تهرانسر می باشد. جهت کمک به تصمیم آگاهانه شما عزیزان ویزیت و مشاوره رایگان می باشد.

زمانی که دندان شما پوسیده می شود، دندانپزشک برای درمان آن بخش های پوسیده و عفونی شده را تخلیه می کند و سپس دندان پوسیده شده را با مواد مخصوص پر می کند. برای پر کردن دندان های پوسیده می توان از انواع مواد ترمیمی استفاده نمود. دو ماده ترمیمی بسیار متداول که برای پر کردن دندان مورد استفاده قرار می گیرد، کامپوزیت سفید رنگ و آمالگام نقره ای رنگ می باشد. به لطف انواع روش های ترمیم دندان، گزینه های متعددی برای بهبود دندان های پوسیده، خراب و شکسته وجود دارد. به لطف روش درمانی ترمیم کردن دندان، شما می توانید لبخند بسیار زیبایی داشته باشید.

  • صابر علی پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی