کلیک دندانپزشکی مبین، ارائه دهنده خدمات دندانپزشکی در تهرانسر

ایمپلنت دندان، ارتودنسی دندان، کاشت دندان و... از خدمات شاخص این کلینیک است

کلیک دندانپزشکی مبین، ارائه دهنده خدمات دندانپزشکی در تهرانسر

ایمپلنت دندان، ارتودنسی دندان، کاشت دندان و... از خدمات شاخص این کلینیک است

ایمپلنت فوری دندان یعنی چی؟

سه شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۹، ۰۷:۰۰ ب.ظ

ایمپلنت یک روزه یا فوری یک روش کاشت ایمپلنت است که به منظور جایگزین کردن دندان های از دست رفته و شکسته مورد استفاده قرار می گیرد. پایه های ایمپلنت شبیه ریشه دندان های طبیعی در استخوان فک عمل کرده و پایه بسیار مستحکمی برای سوار کردن تاج های دندانی که ظاهری شبیه دندانهای طبیعی دارند؛ بوجود می‌آورد. در روش های کاشت ایمپلنت سنتی دوره بهبود پس از کاشت پایه و پیش از نصب تاج دندان بسیار طولانی است در صورتی که فرایند ایمپلنت یک روزه روشی کاملا خاص و کاربردی است که با استفاده از آن جای خالی دندان در یک روز توسط پایه ایمپلنت و تاج دندانی پر می شود. البته در روش کاشت ایمپلنت فوری، تاج دندان موقتی تا زمانی که تاج دندان اصلی برای نصب آماده شود؛ روی پایه سوار می شود وزیبایی دندان های شما را تکمیل می کند.

مزایا و معایب ایمپلنت دندان فوری

ایمپلنت دندان فوری هم مانند هر عمل دیگری که در حوزه دندانپزشکی مورد استفاده قرار می گیرد یک سری مزایا و معایب دارد که گاهی همین موارد می توانند معیاری برای استفاده از آن ها باشند. برای مثال در رابطه با مزایای ایمپلنت فوری دندان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

• کوتاه بودن طول دوره درمان به طوری که پزشک می تواند در یک روز جای خالی دندان را پر کند و مشکل زیبایی شما را رفع نماید.

 

• حداقل بودن مراحل آماده سازی عمل در این روش را می توان از مزایای دیگر آن بیان کرد چرا که استفاده از تکنیک تک مرحله ای برای به کار گذاشتن ایمپلنت آن را به یک جراحی ساده تبدیل کرده است.

 

• با توجه به این که بیمار سریع تر به نتیجه می رسد، رضایتمندی بیمار را می توان از دیگر موارد بیان شده در حوزه مزایای ایمپلنت دندان فوری بیان کرد.

منبع : ایمپلنت فوری

  • صابر علی پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی