کلیک دندانپزشکی مبین، ارائه دهنده خدمات دندانپزشکی در تهرانسر

ایمپلنت دندان، ارتودنسی دندان، کاشت دندان و... از خدمات شاخص این کلینیک است

کلیک دندانپزشکی مبین، ارائه دهنده خدمات دندانپزشکی در تهرانسر

ایمپلنت دندان، ارتودنسی دندان، کاشت دندان و... از خدمات شاخص این کلینیک است

آیا ایمپلنت دندان های جلو درد دارد؟

چهارشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۴۸ ب.ظ

آیا جراحی ایمپلنت دندان جلو دردناک است؟

با وجودی که کلمه جراحی بار منفی را در ذهن شنونده و بیننده ایجاد میکند واقعیت این است که در ابتدای امر فرد بی حسی موضعی دریافت میکند. سپس یک برش در بخش لثه و استخوان فک برای قرار گیری بخش تیتانیومی ایمپلنت ایجاد میشود. سپس با تهیه اسکن سه بعدی محل دقیق جایگیری این بخش در فک تعیین میشود. سپس بخش تیتانیومی قرار داده میشود و سطح آن برای چند ماه پوشیده میشود تا کاملا بهبود پیدا کند و برای انجام مرحله بعد آماده شود. پس با توجه به این موارد باید دقت کنید که ماده بی حس کننده اعصاب اطراف ناحیه ایمپلنت شده را بی حس میکند و در طول کاشت ایمپلنت دردی را حس نمی کنید.

مدت زمان بهبودی ایمپلنت دندان جلو

مدت زمان بهبودی پس از کاشت ایمپلنت بسیار کوتاه است و روز بعد میتوانید به محل کار و انجام فعایتهای عادی برگردید. هر چند جوش خوردن ایمپلنت با استخوان به چندین ماه زمان نیاز دارد. تنها در صورتی که احساس درد خفیف داشتید از مسکن استفاده کنید و از پکهای آب سرد نیز به منظور کاهش ورم میتوانید بهره ببرید.

منبع : کلینیک دندانپزشکی مبین

  • صابر علی پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی