کلیک دندانپزشکی مبین، ارائه دهنده خدمات دندانپزشکی در تهرانسر

ایمپلنت دندان، ارتودنسی دندان، کاشت دندان و... از خدمات شاخص این کلینیک است

کلیک دندانپزشکی مبین، ارائه دهنده خدمات دندانپزشکی در تهرانسر

ایمپلنت دندان، ارتودنسی دندان، کاشت دندان و... از خدمات شاخص این کلینیک است

ایمپلنت دندان

يكشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۳۱ ب.ظ

ایمپلنت دندان یا کاشت دندان در واقع همان پایه های فلزی یا فرم هایی می باشد که طی یک عمل جراحی در استخوان فک و در زیر لثه گذاشته می شود. با انجام ایمپلنت می توان دندان ها را روی این پایه ها قرار داد. این نوع ایمپلنت ها از جنس تیتانیوم است و با بافت های بدن سازگاری کامل دارد. ایمپلنت ها به گونه ای قرار داده می شوند که انواع پروتز دندان ( ثابت یا متحرک ) روی آن ها  قرار گیرد. خوشبختانه امروزه با فراگیر شدن ایمپلنت دندان افراد دیگر دقدقه‌ای برای از دست دادن دندان های خود ندارند و دیگر به سراغ دندان های مصنوعی که مشکلات متعددی را برای استفاده کنندگان به وجود می آورد، نمی روند. قرار دادن ایمپلنت در دهان هیچ مشکلی را برای استفاده کننده به وجود نمی آورد و فرد به می تواند تا آخر عمر بدون هیچ گونه مشکلی از آنها استفاده کند.

ایمپلنت دندان

برای مشاهده مطلب کامل ایمپلنت دندان به سایت کلینیک دندانپزشکی مبین مراجعه کنید. در انتها شما می توانید برای ایمپلنت دندان خود به کلینیک دندانپزشکی در تهرانسر (مبین) مراجعه کنید و از قیمت بسیار مناسب برای ایمپلنت دندان خود استفاده نمایید.


  • صابر علی پور

ایمپلنت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی